Bezorgen

1. Welke bezorgdienst gebruikt Zooster?
Alle bestellingen die op voorraad zijn, worden geleverd door PostNL of DPD.

2. Hoe krijg ik mijn Track & Trace code?
Alle bestellingen bij Zooster.nl worden verzonden via PostNL of DPD.

Via PostNL: Per verzending ontvang je een 15-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij PostNL kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/. Bij PostNL kan je ook je pakket volgen met een App. Voor Apple klik hier, voor Android klik hier.

Via DPD: Per verzending ontvang je een 14-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij DPD kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.dpd.com/nl_privateklanten. Bij DPD kan je ook je pakket volgen met een App.

3. Ik ben niet thuis, en nu?
Als je niet thuis bent zal het pakket bij de buren afgegeven worden of je ontvangt een briefje waar je het pakket kunt ophalen. 

4. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Verzendkosten boven de € 50,- zijn gratis. Bij kleinere bestellingen vragen we een bijdrage in de verzendkosten. 

Bij bestellingen tot € 25,- is de bijdrage € 5,95
Bij bestellingen vanaf € 25,- is de bijdrage € 3,95
Bij bestellingen vanaf € 50,- GRATIS verzending

5. Ik heb verschillende producten besteld. Ontvang ik dan ook verschillende pakketten?
In de bevestigingsmail word je geïnformeerd over het aantal pakketten dat met de bezorgdienst mee gaat.

6. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Dat vinden wij heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad of leverbaar is. Dit is te zien op de productpagina in onze webwinkel. In dat geval zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer op voorraad is, maar duurt de bestelling helaas dus iets langer. Het kan ook zijn dat de betaling niet is gelukt. Als de betaling is gelukt, heb je hier een mailtje over ontvangen. Als je geen mailtje hebt ontvangen, kan het zijn dat je betaling niet is gelukt en dat daarom het product niet is verstuurd. Als de betaling wel is gelukt en je wacht al langer dan 5 werkdagen op je bestelling, stuur ons dan een mail op klantenzorg@zooster.nl en we zoeken het gelijk uit!

7. Krijg ik een bevestiging wanneer ik besteld heb?
Jazeker, bij iedere bestelling ontvang je van ons een mailtje waarin we de bestelling en de betaling bevestigen.

8. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of afzeggen na betaling?
Dat is helaas niet mogelijk. Zodra de betaling geslaagd is, wordt de bestelling direct verwerkt om zo snel mogelijk te kunnen leveren.

9. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Jazeker, je kunt bij het afrekenen aangeven waar je je bestelling wil laten bezorgen, bijvoorbeeld op kantoor of bij vrienden of familie. Handig, als je weet dat je de volgende dag niet thuis kunt zijn om het pakketje op te wachten.

10. Kan ik zelf aangeven wanneer ik mijn bestelling wens te ontvangen?
We zijn hier druk mee bezig, maar op dit moment is dit nog niet mogelijk.

11. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Voor vrijwel alle producten die bij ons op voorraad zijn geldt, dat wanneer je het product op een werkdag voor 18:00 uur bestelt, je dit de volgende dag in huis hebt. In sommige gevallen moeten producten van externe leveranciers komen. De levertijd kan dan, afhankelijk van het tijdstip van bestelling, variëren van 2 tot 10 werkdagen.

Voor diepvriesproducten gelden afwijkende leveringsdata. Wij verzenden diepvriesproducten alléén op maandag, dinsdag en donderdag. Zo is het zeker dat het product de volgende dag ook bevroren wordt geleverd.

12. Verzendt Zooster ook naar het buitenland?
Ja, vooralsnog levert Zooster aan Nederland, Belgie, Luxemburg en Duitsland.

13. Ik heb nog niets ontvangen, terwijl de bestelling wel bevestigd is?
Alle bestellingen bij Zooster.nl worden verzonden via PostNL of DPD.

Via PostNL: Per verzending ontvang je een 15-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij PostNL kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/. Bij PostNL kan je ook je pakket volgen met een App. Voor Apple klik hier, voor Android klik hier.

Via DPD: Per verzending ontvang je een 14-cijferig pakketnummer waarmee je zelf bij DPD kunt nagaan wanneer het pakket wordt afgeleverd. Voor een bestelling dat door de brievenbus past, geldt dat het twee werkdagen na de melding van verzending moet zijn afgeleverd. Traceer hier je pakket: https://www.dpd.com/nl_privateklanten. Bij DPD kan je ook je pakket volgen met een App.

Klantenzorg

Heb je een vraag, probleem of klacht?
Neem contact op via

Klantenservice en contact