Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaats je door een product toe te voegen aan jouw winkel wagen via de grote oranje knop met het winkelwagentje erop. Vervolgens ga je naar afrekenen en vul je al jouw gegevens in.

2. Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Voor vrijwel alle producten die bij ons op voorraad zijn geldt, dat wanneer je het product op een werkdag voor 21:00 uur bestelt, je dit de volgende dag in huis hebt. In sommige gevallen moeten producten van externe leveranciers komen. De levertijd kan dan, afhankelijk van het tijdstip van bestelling, variëren van 2 tot 10 werkdagen.

3. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten boven de € 45,- zijn gratis. Bij kleinere bestellingen vragen we een bijdrage in de verzendkosten. 

Bij bestellingen tot € 25,- is de bijdrage € 5,95
Bij bestellingen vanaf € 25,- is de bijdrage € 3,95
Bij bestellingen vanaf € 35,- is de bijdrage € 1,95
Bij bestellingen vanaf € 45,- GRATIS verzending

4. Kan ik zelf aangeven wanneer ik mijn bestelling wens te ontvangen?
We zijn hier druk mee bezig, maar op dit moment is dit nog niet mogelijk.

5. Is er een minimaal orderbedrag?
Nee, Zooster heeft geen minimum bestel bedrag.

6. Ik heb verschillende producten besteld. Ontvang ik dan ook verschillende pakketten?
In de bevestigingsmail word je geïnformeerd over het aantal pakketten dat met de bezorgdienst mee gaat.

7. Ik heb niet mijn volledige bestelling ontvangen. Hoe kan dat?
Het kan zijn dat verschillende producten van verschillende leveranciers afkomstig zijn en daarom niet op dezelfde dag geleverd kunnen worden. Of als een product niet op voorraad is, wordt het later nageleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

8. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Dat vinden wij heel vervelend en kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan het zijn dat het product tijdelijk niet op voorraad of leverbaar is. Dit is te zien op de productpagina in onze webwinkel. In dat geval zorgen we ervoor dat het product zo snel mogelijk weer op voorraad is, maar duurt de bestelling helaas dus iets langer. Het kan ook zijn dat de betaling niet is gelukt. Als de betaling is gelukt, heb je hier een mailtje over ontvangen. Als je geen mailtje hebt ontvangen, kan het zijn dat je betaling niet is gelukt en dat daarom het product niet is verstuurd. Als de betaling wel is gelukt en je wacht al langer dan 5 werkdagen op je bestelling, stuur ons dan een mail op klantenzorg@zooster.nl en we zoeken het gelijk uit!

9. Krijg ik een bevestiging wanneer ik besteld heb?
Jazeker, bij iedere bestelling ontvang je van ons een mailtje waarin we de bestelling en de betaling bevestigen.

10. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of afzeggen na betaling?
Dat is helaas niet mogelijk. Zodra de betaling geslaagd is, wordt de bestelling direct verwerkt om zo snel mogelijk te kunnen leveren.

11. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Jazeker, je kunt bij het afrekenen aangeven waar je je bestelling wil laten bezorgen, bijvoorbeeld op kantoor of bij vrienden of familie. Handig, als je weet dat je de volgende dag niet thuis kunt zijn om het pakketje op te wachten.

Klantenzorg

Heb je een vraag, probleem of klacht?
Neem contact op via

Klantenservice en contact